יום שלישי, 17 במאי 2016

מדוע חשוב לבחור בחברת ניקיון עם רישיון?


היעזרות בחברת ניקיון מומלצת למשרדים, בתים פרטיים וכל אלו אשר רוצים ליהנות מניקיון יעיל אשר יחסוך להם זמן רב

חברת ניקיון מומלצת יכולה לסייע לכם הן מבחינת ניקיון הסביבה והן מבחינת הורדת דאגות, היות וכאשר אינכם עוסקים בניקיון הבית או המשרד, אתם יכולים להשקיע את זמנכם בדברים חשובים יותר. מלבד בחירת חברה בעלת ניסיון ושירותים המתאימים לכם, חשוב גם לבחור חברה בעלת רישיון.


חברות ניקיון




מדוע חשוב לבחור בחברת ניקיון עם רישיון?

·         אי ידיעת החוק אינה פותרת מעונש: חברות ניקיון אשר אינן בעלות רישיון, יכולות להעסיק בשורותיהן עובדים זרים או עובדים לא חוקיים, ללא בקרה של גורם חיצוני מוסמך על הדבר. העסקת עובדים זרים הינה עבירה על החוק, ובמידה ונשכור חברה אשר מעסיקה עובדים שכאלה, נהיה אנו המעסיקים שלהם מבחינה חוקית ונשלם את המחיר במידה והדבר יתגלה. חברת ניקיון מומלצת תעסיק עובדים חוקיים בלבד, אשר עברו בדיקות מדוקדקות בטרם העסקתם על החברה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שברשותכם העובדים הטובים והאמינים ביותר.
·         ביטוח: כאשר אנו שוכרים חברת ניקיון, אנו צריכים לשלם הן עבור ביטוח העובדים והן עבור ביטוח המשרד או הבית, כך שבמידה ויקרה להם משהו חברת הביטוח תהיה זו אשר תישא בתוצאות. במידה ולא שכרנו חברת ניקיון מומלצת, אנו עומדים בפני האפשרות לשלם מכיסנו הפרטי במקרה של תאונה, וכן לעמוד למשפט בשל העסקת עובדים לא חוקית.
·         קבלות מיסוי: שכירת חברת ניקיון מומלצת לצרכי ניקיון משרדי חברות הינה הוצאה מוכרת במס, כך שבמידה ונשכור את שירותיה של חברה זו, נוכל לקבל ממנה קבלות אשר יוכרו לנו בחישוב המיסוי השנתי. חשוב לשכור את שירותיה של חברת ניקיון מומלצת הן בכדי להעסיק חברה חוקית והן בכדי לקבל את ההקלות במס המגיעות לנו על פי חוק.

בין אם מדובר בבית פרטי או בעסק גדול, חשוב לשכור את שירותיה של חברת ניקיון עם רישיון

להעסקת חברת ניקיון מומלצת עם רישיון יתרונות רבים, הן כלכליים והן חוקיים, וחברה כזאת מאפשרת לנו לשכור את שירותיה ללא דאגות, כאשר אנו יודעים כי נקבל את השירות הטוב ביותר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה