יום שבת, 25 ביוני 2016

טיפים לחסכון בזמן וכסף על הוצאות ניקיון


ניקיון הבית גוזל מאתנו הן זמן רב והן הוצאות רבות, כמעט ללא תלות בגודל הבית, העונה, המיקום או כל משתנה אחר


כאשר אנו ניגשים לניקיון הבית, גם אם הננו נעזרים בחברת ניקיון, הדבר גוזל מאתנו זמן וכסף רב. ישנן דרכים שונות אשר יכולות לסייע לנו בהתמודדות עם בזבוז הזמן הכרוך בניקיון ואף בעלויות השונות עבור חומרי ניקוי, מים ועוד.


אז כיצד ניתן לחסוך בזמן וכסף על הוצאות ניקיון?


·         היעזרות בחברת שירותי ניקיון: הדרך הטובה ביותר לחסוך בזמן הינה היעזרות בחברת שירותי ניקיון. חברת שירותי ניקיון איכותית תוכל לבצע עבודה טובה לא פחות מאתנו, ורוב הפעמים אף יותר היות ואינם מוגבלים בזמן, ובכך לפנות לנו את הזמן אשר בעבר השקענו בניקיון הבית. בנוסף, לעיתים היעזרות בחברת שירותי ניקיון תוכל לחסוך גם כסף, היות וישנן חברות אשר מספקות את חומרי הניקוי שלהן, או מאפשרות קנייה מוזלת של חומרי ניקוי לבית.

·         ניסוי מספר חומרי ניקוי: קניית חומרי ניקוי הינה ההוצאה המרכזית הכרוכה בניקיון הבית. לעיתים קרובות אנו ניגשים לקנות מיד את חומר הניקוי המוכר לנו, מחברה בעלת שם ידוע, אולם לעיתים קרובות זהו לא חומר הניקוי הטוב ביותר, או לא חומר הניקוי הטוב היחיד, וכדאי לתת הזדמנות לחומרי ניקוי אחרים. "מותג הבית" שמציעות חברות רבות הינו בעצם חומר ניקוי מחברה מוכרת, אשר נארז בצורה שונה, ולכן כדאי לנסות להשתמש בו. בכל מקרה כדאי לנסות מספר חומרים מחברות שונות, כולל חומרים המסופקים על ידי חברת שירותי ניקיון, עד שנמצא חומר המתאים לנו הן מבחינת פעילותו והן מבחינת עלותו.

·         תכנון זמן הניקיון: חשוב להקצות לניקיון הבית זמן מוגדר, כך שלא "נגרור" אותו מעבר למה שהקצנו וכן לא ננקה את הבית עם הפסקות אשר מבזבזות זמן רב. בנוסף, כאשר אנו מתכננים את זמן פעילות הניקיון, אנו גם קובעים את סדר העדיפויות שלנו, כך שננקה קודם את האזורים והדברים החשובים לנו ביותר.


ניתן לצמצם בזמן הניקיון וההוצאות הסובבות סביבו



בין אם זה באמצעות היעזרות בשירותי ניקיון מקצועיים או באמצעות החלפת חומרי הניקוי בהם אנו משתמשים, פעולות פשוטות יכולות לסייע לנו רבות בחסכון בזמן ובהוצאות עבור ניקיון הבית. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה