שיפוץ במשרדים הוא
תהליך ארוך שמלווה ברעש, לכלוך וחוסר סדר. הדרך הנכונה לחזור לשגרה אחרי השיפוץ
היא להזמין שירותי ניקיון.
בעזרת ניקיון משרדים ניתן להשיג שורה ארוכה של יתרונות:
א. חיסכון בזמן - חברת ניקיון
מקצועית תקצה לטובת בעלי משרדים צוות מיומן. הצוות יחסוך בזמן ויאפשר לנציגי המשרד
לחזור במהירות לעבודה השוטפת. בעזרת השירות ניתן למנוע את הצורך בניקיון עצמאי של
המשרד, להקל על העובדים ולשמור על מוניטין מול הלקוחות.
ב. חיסכון בהוצאות - משתלם יותר
להזמין שירותי ניקיון מקצועיים מאשר לנסות לנקות את המשרד באופן עצמאי. הסיבה לכך
היא שבמסגרת התנהלות מול חברת ניקיון קיימת אפשרות לריכוז סל רחב של שירותים תחת
קורת גג אחת. אפשר לתאם ניקיון, פוליש, הברקת רצפות, פינוי פסולת ועוד.
ג. תוצאות - הלכלוך שמצטבר
במשרד אחרי השיפוץ עלול להידבק לריצוף, לקירות ולשטיחים. רק בעזרת שירות ניקיון
מקצועי ניתן להשיג תוצאות אופטימאליות ולהסיר את הלכלוך במהירות. השירות מתאים
לבעלי משרדים קטנים וגדולים, הוא יכול לסייע גם לאחר שיפוץ בנייני משרדים משותפים
וניתן להזמין אותו במוסדות ציבור.
איך בוחרים חברת ניקיון?
לא כל חברת ניקיון
מציעה שירות שמתאים לבעלי משרדים אחרי שיפוץ. בשלב הראשון כדאי לקבל המלצות על
חברות שעוסקות בתחום, ליצור קשר עם נציגי החברה ולתאם הצעת מחיר מסודרת. בשלב השני
משווים בין הצעות מחיר ובודקים איזו מהן היא המשתלמת ביותר. לבסוף ניתן להיכנס
לעובי הקורה ולפגוש את נציגי החברה כדי לשאול על חומרי הניקיון שבהם היא משתמשת,
על הניסיון של עובדי הניקיון ועל התחייבות לעמידה בלוח זמנים.
ניקיון משרדים הוא
חלק בלתי נפרד מתהליך השיפוץ. אפשר לתאם ניקיון של חדרים ספציפיים כבר במהלך
השיפוץ עצמו, או להמתין לסיום העבודות על מנת לנקות את כל המשרד. הרבה תלוי בצרכי
הלקוחות ובהתנהלות מול ספקים ונותני שירותים. בכל מקרה, משרדים לא יכולים להרשות
לעצמם להישאר מלוכלכים אחרי השיפוץ. הם יכולים לחסוך זמן והוצאות ולהגיע לתוצאות
הטובות ביותר בעזרת שירותי ניקיון שניתנים באופן מקצועי.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה